1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The clothes are on sale."

"The clothes are on sale."

Překlad:To oblečení je ve výprodeji.

August 11, 2015

14 komentářů


Jan728099

Nemůžu clothes přeložit jako oděvy??

February 14, 2016

LZt9pqgI

proč je špatně - to oblečení je na prodej ??

September 27, 2017

tatka_
Mod

Protože je požadavek na překlad "... on sale" což znamená "... ve výprodeji". Překlad pro "na prodej" je "for sale".

September 27, 2017

jezikaca1

ahá, děkuji

September 27, 2017

Bery022

proč ne: Šaty jsou na prodej?

August 11, 2015

Nemesis_NaR

protože to by bylo "Clothes are for sale"

August 11, 2015

FeyreNoldor

Není "ve výprodeji" náhodou "in sale"? Vždycky jsem používala "on sale" jako "na prodej".

February 5, 2017

abort99

To oblečení je ve výprodeji. mi dava ako nespravne s identickou spravnou odpovedou, bug?

July 16, 2017

rirava

Podle mého názoru "to oblečení" je jednotné číslo a "ta oblečení" je množné číslo. Takže si myslím, že tam patří "ta oblečení..."

July 19, 2017

Honza45

Já si zase myslím, źe oblečení je číslo pomnožné . Nebo ne?

September 9, 2017

jezikaca1

no, ono to asi může být oboje. jedno oblečení můžete mít na sobě (sada pro dnešní den) a ta spadá do hromady kusů všeho vašeho oblečení :-)

September 10, 2017

Honza45

Měl jsem na mysli oblečení jako slovní druh, podobně jako stromoví, stavení, kamení a pod.

September 11, 2017

jezikaca1

to máte pravdu. ale jak byste odlišil to, o čem píšu. ale někdo chytřejší by nám mohl říci, jak to mají angličané. myslím, že jeny nůžky a všechny nůžky se členem liší. a nebude ono to látkové? PJ

September 11, 2017

jezikaca1

jako starší a pokročilá se přimlouvám za: to šatstvo je se slevou, případně ve slevě.

August 24, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.