Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The clothes are on sale."

Překlad:To oblečení je ve výprodeji.

0
před 3 roky

10 komentářů


Jan728099

Nemůžu clothes přeložit jako oděvy??

5
Odpovědětpřed 2 roky

Bery022

proč ne: Šaty jsou na prodej?

1
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

protože to by bylo "Clothes are for sale"

2
Odpovědětpřed 3 roky

LZt9pqgI

proč je špatně - to oblečení je na prodej ??

1
Odpovědětpřed 10 měsíci

tatka_
tatka_

Protože je požadavek na překlad "... on sale" což znamená "... ve výprodeji". Překlad pro "na prodej" je "for sale".

2
Odpovědětpřed 10 měsíci

jezikaca1

ahá, děkuji

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

FeyreNoldor

Není "ve výprodeji" náhodou "in sale"? Vždycky jsem používala "on sale" jako "na prodej".

0
Odpovědětpřed 1 rokem

nmw213
nmw213

Proc neni akce v napovede

0
Odpovědětpřed 1 rokem

abort99
abort99

To oblečení je ve výprodeji. mi dava ako nespravne s identickou spravnou odpovedou, bug?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

jezikaca1

jako starší a pokročilá se přimlouvám za: to šatstvo je se slevou, případně ve slevě.

0
Odpovědětpřed 11 měsíci