Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The clothes are on sale."

Překlad:To oblečení je ve výprodeji.

před 3 roky

10 komentářů


Jan728099

Nemůžu clothes přeložit jako oděvy??

před 2 roky

Bery022

proč ne: Šaty jsou na prodej?

před 3 roky

Nemesis_NaR

protože to by bylo "Clothes are for sale"

před 3 roky

LZt9pqgI

proč je špatně - to oblečení je na prodej ??

před 11 měsíci

tatka_
tatka_

Protože je požadavek na překlad "... on sale" což znamená "... ve výprodeji". Překlad pro "na prodej" je "for sale".

před 11 měsíci

jezikaca1

ahá, děkuji

před 11 měsíci

FeyreNoldor

Není "ve výprodeji" náhodou "in sale"? Vždycky jsem používala "on sale" jako "na prodej".

před 1 rokem

nmw213
nmw213

Proc neni akce v napovede

před 1 rokem

abort99

To oblečení je ve výprodeji. mi dava ako nespravne s identickou spravnou odpovedou, bug?

před 1 rokem

jezikaca1

jako starší a pokročilá se přimlouvám za: to šatstvo je se slevou, případně ve slevě.

před 1 rokem