Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"It continues today."

Traducere:Continuă azi.

acum 3 ani

11 comentarii


dumitru-05

the continues today =continuă astăzi
It continues today= continuă și astăzi ; se continuă și astăzi

acum 1 an

Zgabeatza

si daca "el" este un catel? sau un alt animal?

acum 3 ani

joseph-c220

asa am raspuns si eu... credeam ca se refera la un animal..

acum 2 ani

Viviana212911

Și eu la fel

cu 10 luni în urmă

ElizaConstantin

Si eu am raspuns la fel

acum 2 ani

DumitruCos5

Raspunsul meu ...Va continua azi ....a fost gresit....puteti sa-mi spuneti de ce ? Multumesc

acum 2 ani

gustawsohn
gustawsohn

A fost gresit pentru ca este vorba de timpul prezent, nu viitor. "Va continua azi" = "It will continue today".

acum 1 an

OrletchiBo

Pentru ca nu stie a traduce duolingo

cu 7 luni în urmă

KytyKat

Mie îmi zicea că it înseamnă el, ei sau ea. Eu am scris: El continuă azitazi. A zis ca trebuia să scriu: Se continuă azitazi. De ce a zis asta?

acum 1 an

OrletchiBo

Corect

cu 7 luni în urmă

opakai
opakai

Corect este "astăzi" sau "azi", nu "azităzi". "El / ea" în loc de "it" e corect. "Ei" este "they". "It" este pronumele, a 3-a singular, folosit când nu e vorba de persoane (pentru animale, obiecte, fenomene, evenimente, etc.).

cu 7 luni în urmă