Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Today is definitely not my day!"

Překlad:Dnes rozhodně není můj den!

0
před 3 roky

22 komentářů


verucha.ha

Dnes zaručeně není můj den = domnívám se, že je to jedna ze správných možných odpovědí = nebyla však uznána. Děkuji za odpověď.

1
Odpovědětpřed 6 měsíci

zbranca

A kdyz napisu..dneska to urcite neni muj den..proc to neni uznane jako zpravna odpoved?

0
Odpovědětpřed 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože vám tam přebývá slovo "TO".

0
Odpovědětpřed 3 roky

Roman415679

Musím opravdu řikat slovo můj když je to v češtině nepřirozené?

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Takze byste to bez toho prelozil jako 'Dneska neni den?" To nejen postrada logiku, ale zcela meni vyznam vety.

1
Odpovědět1před 2 roky

Silkwe

Ja bych to spis prelozila jako 'dneska nemam den' a to mi uznano nebylo...

2
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Vam tam, zda se, chybi nejaka varianta slova 'defnitely' Treba 'dneska rozhodne nemam svuj den' uznavame

0
Odpovědětpřed 2 roky

Silkwe

Pardon, do diskuze jsem to napsala špatně - to "rozhodně" mi tam nechybělo (jestli si to dobře nepamatuji) - mě šlo o to svůj/můj - měla to být reakce na Roman415679 - Takže věta zněla "Dneska rozhodně nemám den" - což mi uznáno nebylo

0
Odpovědětpřed 2 roky

Freya1968

já použila "dnešek" a také je to špatně. Je znát, že to není přizpůsobené běžné mluvě. A také bych použila spíše slovo "rozhodně" než "definitivně".

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Vítejte v kurzu :-) Zde je popsáno, jak celý kurz funguje, doporučuju přečíst: https://www.duolingo.com/comment/7117296

Jinak "rozhodně" je v hlavním překladu, jak můžete vidět v nadpisu diskuze a já sice do nastavení nevidím, ale tipl bych, že tato věta má tak 200 uznávaných českých překladů.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Freya1968

Moc děkuji, jsem tu teprve pár dní, tak jsem ráda, že vím, jak to funguje.

0
Odpovědětpřed 2 roky

michi534148

Měl bych dotaz. Anglická věta zní: "Today is definitely not my day!" Šlo by to napsat i tímto způsobem: Today is not definitely my day!"? Děkuji za odpověď. Příjemné chvíle s Duolingem.

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne, to by neslo. Ani se to neda prelozit jinak z te AJ vety

-1
Odpovědětpřed 2 roky

johnnyk16

"Today is definitely not my day!" šlo by použít "Dnes bezesporu není můj den!"? Zkusil jsem to, ale neprošlo to...

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Zní to trochu divně, ale i kdyby, bylo by to "Today is, without question, not my day!"

1
Odpovědětpřed 2 roky

MartiTypl

Rozdil v uznani prekladu "definitely", jednou zarucene, jednou urcite, jednou dobre jednou spatne, nechapu ... ;-)

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja moc nechapu dotaz. Uznavame prinejmesim tyto preklady 'rozhodně/definitivně/určitě/skutečně/opravdu/jednoznačně' a mame tam 97 verzi teto vety. Zarucene tady nevidim a nevidim to ani v napovede, i kdyz by to mozna uznatelne bylo.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Simon342020

Proc mi neuznalo dnes neni muj den

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Protože jsi nepřeložil "definitely"

0
Odpovědětpřed 2 roky

IvaK5

Nemůže být i 'doopravdy' ?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by bylo "really".

0
Odpovědětpřed 2 roky

jamm66
jamm66

A co verze "dnes není zcela jistě můj den" ?

0
Odpovědětpřed 5 měsíci