1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not like starting the d…

"I do not like starting the day with coffee."

Fordítás:Nem szeretem kávéval kezdeni a napot.

August 11, 2015

20 hozzászólás


Mongol45

Ez ugyanazt jelenti ! Nem szeretem a napot kávéval kezdeni....ilyen a magyar nyelv....


eminens2

El is fogadja. 2018.09.06.


KovAnna

nekem nem fogadta el: 2020.02.12


Lali737930

Nem szeretem a napot kezdeni kávéval. Miért nem jó?


ironcameleon

Természetellenes a szórend.


GyrgyPotcz

A mondat tárgya a nap, sztem. A kávéval kezdeni.. egy módot határoz meg, bővítményként értelmezem.


gogyusz

Nekem se én is azt írtam. Mióta megvan a baglyom magyarból is vizsgáztat! Nem igaz hogy furcsa, főként hogy a gondolat jó.


baboca02

nem szeretem a napomat kávéval kezdeni


eminens2

Nincs birtokra utaló szerkezet (az én napomat). 2018.07.31.


tomyyka

de nem fogadja el :(


Nefelejcs1

Ugyanazt jelenti!!


KovcsJzsef15

"Nem szeretem kezdeni a napot kávéval" ugyanazt jelenti, mint a példamondat, mégsem fogadja el. Talán a szórend miatt. Még szerencse, hogy ebben a vonatkozásban a magyar nyelv rugalmasabb.


tner305605

Nem szeretem kezdeni a napom kávéval. Ez miért nem jó?


ironcameleon

my day - a napomat
the day - a napot


Eva779544

??mi problema? miért minősíti hibásnak


logane1986

Nem szeretem kezdeni a napot kávéval. nem fogadta el. Mi van? He? Ehe?


Abenhakan

Ez a szórend elég furcsán hangzik magyarul...


Uzaza1111

Ettől még beszélik így is.


PlErds2

Persze, igaz, de mint olvashatjuk a kommenteket, mégis többen ugyanígy fordították le... :-), ez mindenképpen minimum érdekes jelenség... :-)


zsanot

Ugyanazt irtam én is, nem fogadta el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.