"The coffee is great."

Tłumaczenie:Ta kawa jest świetna.

August 12, 2015

13 komentarzy


AndrzejPru2

"Kawa jest doskonała" też powinno być akceptowane

August 12, 2015

buskes76

to tłum.wg.mnie i słownika to raczej; "Kawa jest wspaniała (/znakomita)"
/ a "doskonały" - perfect, excellent, splendid, ...

September 19, 2017

KhgsrtBfry

"Wyborna" tez powinno zaliczyc.

October 25, 2015

buskes76

wyborny - delicious, excellent, exquisite, ...

September 19, 2017

krzaq2

kawa jest super - czemu źle?

August 28, 2015

Marceli2005

Kawa jest super, nie oznacza, że jest dobra; super oznacza bardziej to ludzi, przedmiotów, ale nie żywności.

May 4, 2018

darek52

A wyśmienita nie może być, tak tylko pytam, bo może delishys czy jakoś tak...

May 15, 2016

buskes76

wyśmienity - excellent, delicious, exquisite, perfect, .

September 19, 2017

Krzysko23

"Great" znaczy też "duży", ale jak przetłumaczyłem "ta kawa jest duża", to mi nie uznało. Dlaczego?

July 25, 2017

Marceli2005

Bo "great" ma wiele tłumaczeń, ale chodziło o to, że kawa jest dobra, a nie duża. To trzeba wziąć na logikę lol.

May 4, 2018

Alquantie

a co z Kawa jest smaczna?

March 14, 2017

Yola448704

The coffee is tasty.

January 5, 2018

mastadesk

proponuję dodać "kawa jest pyszna"

May 30, 2016
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.