1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "There is a description on pa…

"There is a description on page twenty."

Překlad:Na stránce dvacet je popis.

August 12, 2015

9 komentářů


Jiji.nov

Popis je na strane dvacet - proc ne toto?


Voyta
Mod

Protože věta začínající na "there is" nebo "there are" říká, že někde je něco. "Popis je na straně dvacet" říká, že něco je někde a v takovém případě se "there is/are" nepoužívá.


marek169080

Ja tomu nerozumim, muzete mi prosim uvest priklad kde bude hrat roli tato zmena subjektu a objektu - kde se zmeni vyznam takove oznamovaci vety?


ity762265

Jako sorry ale pro me je podstatné , že na straně dvacet je popis . Jestli je popis na straně dvacet ...je mi uz fuk ... opět se učíme zpaměti ...


petr656916p

A bylo dříve vejce nebo slepice?To tady můžeme sedět u komentářů a nepohnout se dál ani o milimetr.V zájmu pokroku,bude asi nejlepší se smířit s osudem a také s nějakými těmi ,,podle našeho názoru,, nesmysly.


bohdanp3

A co takhle? : popisek se nachází na straně dvacet


jgstcd

To je spravny preklad jine vety: "The description is on Page Twenty."


bohdanp3

Já se z toho picnu :). Dík


Ludek171002

Popis je na straně dvacet.

Ani tuhle lekci nedokončím, a pro dnešek končím, protože tohle mě neskutečně vytáčí.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.