Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She continues eating."

Překlad:Ona pokračuje v jedení.

před 3 roky

9 komentářů


Xenda001

Abych prošel dále, použil jsem v odpovědi nakonec tento patvar, ale normální Čech (ani Moravan) takovouhle zrůdnost z úst nevytlačí. Existuje však mnoho možností, jak tohle vyjádřit normálně česky (viz debata níže, a jsou i další možnosti, např. ona pokračuje v jídle). Přimlouvám se za opravu překladu.

před 2 roky

OhYeah365

Ona stále jí je v pořádku ne ?

před 2 roky

TSN_CZE

Použil jsem tvar "jezení" ... jen si teď nejsem jistý jestli je to správně česky

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Podle příručky ÚJČ ne. Tak nebo onak, verbální substantivum tady zní celkem tatarsky.

před 3 roky

Honza45

Souhlasím s ostatními, že to česky zní hrozně, ale já se tu snažím o Angličtinu a tento tvar se podle mého snaží naučit mne alespoň trochu myslet "anglicky" , a o to mi jde.

před 1 rokem

pitrpes

češtinu prznící odporný překlad, připojuji se ke Xendovi

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Varianta 'ona pokracuje v jidle' (a dalsi) tam ale jako pripustny preklad je.

před 1 rokem

fera.ferda

ona pokracujev jidle tam jako pripustny preklad neni

před 2 měsíci

TheH4nek

Zkusil jsem formálnější konzumaci. Jedení mě ani jako slovo nenapadlo.. Ona pokračuje v jídle dává zcela smysl.

před 1 rokem