1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She continues eating."

"She continues eating."

Překlad:Ona dál jí.

August 12, 2015

14 komentářů


Xenda001

Abych prošel dále, použil jsem v odpovědi nakonec tento patvar, ale normální Čech (ani Moravan) takovouhle zrůdnost z úst nevytlačí. Existuje však mnoho možností, jak tohle vyjádřit normálně česky (viz debata níže, a jsou i další možnosti, např. ona pokračuje v jídle). Přimlouvám se za opravu překladu.


OhYeah365

Ona stále jí je v pořádku ne ?


OsobaMoje

"Stále jí" znamená, že jí bez přerušení. "Pokračuje v jedení" chápu tak, že jedla, přestala, a teď znovu začala jíst. Každopádně mi to zní zcela jinak.


Honza45

Souhlasím s ostatními, že to česky zní hrozně, ale já se tu snažím o Angličtinu a tento tvar se podle mého snaží naučit mne alespoň trochu myslet "anglicky" , a o to mi jde.


OsobaMoje

Super názor, díky


TSN_CZE

Použil jsem tvar "jezení" ... jen si teď nejsem jistý jestli je to správně česky


nueby

Podle příručky ÚJČ ne. Tak nebo onak, verbální substantivum tady zní celkem tatarsky.


TheH4nek

Zkusil jsem formálnější konzumaci. Jedení mě ani jako slovo nenapadlo.. Ona pokračuje v jídle dává zcela smysl.


nueby

Změnil jsem hlavní český překlad z Ona pokračuje v jedení. na Ona dál jí. Starý překlad sice usnadňoval zpětné cvičení, ale zřejmě příliš mnoho uživatelů iritoval.

Diskuse ke starému zpětnému cvičení je zde. Až se uživatelé začnou durdit, jak je nové zpětné cvičení nesprávné a že máme brát She further eats. atd. atp., dám sem pro zajímavost ten odkaz taky.


pandik.velky.444

continues = pokračuje


pitrpes

češtinu prznící odporný překlad, připojuji se ke Xendovi


kacenka9

Varianta 'ona pokracuje v jidle' (a dalsi) tam ale jako pripustny preklad je.


johanka518139

Ona průběžně ji.lze?


OsobaMoje

Průběžně = Continuously = příslovce. Kdežto ve větě je sloveso.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.