"Kdo věří v ty děti?"

Překlad:Who believes in the children?

August 12, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Antonspele

Jak poznám zdali má být na konci toho slovesa "s", když ve větě není vyjádřený podmět? Věřit v děti může buď on, nebo oni. No a třeba při té třetí osobě možného čísla se "s" přeci nepřidává...jsou tedy možné obě varianty???


Honza_U

také bych to rád věděl...


petra842511

Who je jednotne cislo, stejne jako kdo v cestine


MirkaEberlov

Who je 3.os. jednotného čísla, takže s, jako u he nebo she.


Milan478671

Proc ne "... in that children "?


ZdekaSchoo

that je jednotné číslo, children množné, nejde v to/tamto děti


Milan478671

Díky, nefungoval mozek, posílám lingot


rancsetkan

Asi blbá otázka, ale když jde o otázku, proč tam není: Who does believe...?


DV89KAvz

Protože se ptáme na podmět.


IvanaKoude

Bez toho "in" by to bylo Kdo věří těm dětem? Who belives the children?


gepard-64

A co "Who believes in these children?"


gepard-64

Dobře, tak jestliže "Kdo věří v ty děti?" je přeloženo jako "Who believes in the children?", tak jak by se přeložilo "Kdo věří v děti?" bez "ty"? "Who believes in children?" ?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.