1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хліб та олія"

"Хліб та олія"

Переклад:Bread and oil

August 12, 2015

8 коментарів


fd9I1

Чому без артикля а an ?


mb4510

Тому що це незлічувальні іменники, якщо б був кусочок батону, то тоду артикль би ставився, олія, це напій і, це теж не злічувальний іменник. Запам'ятайте, що перед напоями, сіллю та цукром, а ще перед хлібом і іньшими незлічувальними іменниками артиклі не ставляться!!!


sbOC3

Я також питаю чому без артикла a та an?????????


g4Mx3

Томму що і хліб, і олія - це незлічувальні іменники, а перед незлічувальними іменниками не ставиться жодного артикля.


mb4510

Будь ласка підпищіться на мене, якщо не складно, а я на вас теж підпишуся!!!


mb4510

Будь ласка, підпищіться на мене, якщо вам звичайно не складно, а я на вас теж підпишуся!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.