Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У вас є сестра?"

Переклад:Do you have a sister?

3 роки тому

9 коментарів


wCs9

Не розумію навіщо в таких реченнях артикль "а"! Поясніть хтось

3 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

мені теж цікаво дізнатись побільше про артиклі, но читати іншу літературу трохи не хочеться - так як можуть бути багато різних варіантів і не знаю якого дотримуються :) саме розробники цього курсу. Для мене, як для україномовного, взагалі вживання артиклів є дуже важким і весь час вони в мене "вилітають" при перекладі на :) англійську

3 роки тому

wickowicz
wickowicz

В англійській мові іменники, як правило вживаються з арткилями - неозначеним "a" або означеним "the". Якщо предмет розмови зустрічається вперше, то вживається неозначений артикль "a", в данному випадку ми говоримо не про якусь кокнретну сестру, а взагалі про сестру, як про поняття. Якщо б ми говорили про конкретну сестру, то вживали б артикль "the". Іноді, як правило незлічувані іменники вживаються без артикля.

2 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

дякую :)

2 роки тому

slava050609

Навіщо got, якщо в питанні теперішній час?

2 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

have got може вживатись у англійській, особливо у британській, особливо у розмовній мові на позначення "володіння" дечим:
I've got one sister and one brother. - Я маю одну сестру і одного брата

У дуже неформальній американській мові може навіть опускатись have:
I got a problem - Я маю проблему

2 роки тому

wickowicz
wickowicz

Have you a sister? Невже так не можна??

3 роки тому

myakhnevych

Мене теж цікавить навіщо в питанні got?

2 роки тому

LiliPeterv

Чого не мож без ,,? " ?

1 рік тому