1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У вас є сестра?"

"У вас є сестра?"

Переклад:Do you have a sister?

August 12, 2015

9 коментарів


wCs9

Не розумію навіщо в таких реченнях артикль "а"! Поясніть хтось


wickowicz

Have you a sister? Невже так не можна??


O.Yevhen

мені теж цікаво дізнатись побільше про артиклі, но читати іншу літературу трохи не хочеться - так як можуть бути багато різних варіантів і не знаю якого дотримуються :) саме розробники цього курсу. Для мене, як для україномовного, взагалі вживання артиклів є дуже важким і весь час вони в мене "вилітають" при перекладі на :) англійську


wickowicz

В англійській мові іменники, як правило вживаються з арткилями - неозначеним "a" або означеним "the". Якщо предмет розмови зустрічається вперше, то вживається неозначений артикль "a", в данному випадку ми говоримо не про якусь кокнретну сестру, а взагалі про сестру, як про поняття. Якщо б ми говорили про конкретну сестру, то вживали б артикль "the". Іноді, як правило незлічувані іменники вживаються без артикля.


O.Yevhen

дякую :)


slava050609

Навіщо got, якщо в питанні теперішній час?


Vinnfred

have got може вживатись у англійській, особливо у британській, особливо у розмовній мові на позначення "володіння" дечим:
I've got one sister and one brother. - Я маю одну сестру і одного брата

У дуже неформальній американській мові може навіть опускатись have:
I got a problem - Я маю проблему


myakhnevych

Мене теж цікавить навіщо в питанні got?


lilia_pet

Чого не мож без ,,? " ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.