1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It happened like this."

"It happened like this."

Çeviri:Böyle oldu.

August 13, 2015

12 Yorum


BozlakDeni

Cümlenin çevirisi: "Böyle oldu" şeklinde. Cepten girdiğimde, yalnızca bu yanıtı doğru kabul ediyor. Fakat biraz önce pc'den girip aynı soruyu yanıtladım ve "O bunun gibi oldu" şeklindeki yanıtı da kabul etti. Bu nasıl mümkün?

Duolingo'nun mobil sürümü ile pc sürümü arasında farklar mı var? Bilen biri açıklayabilirse sevinirim. Teşekkürler..

October 11, 2017

Iamone2

Evet var malesef Banada böyle oldu ;)))

February 10, 2019

MeHMeDSaMiL55

It happened so olmaz mıydı

December 27, 2017

Bkirikci

"o bunun gibi gerçekleşti" cevabını kabul edilmesi gerekmez mi ?

December 7, 2016

Lale188

Pc sürümünde daha fazla dinlediğini tekrarla sorusu çıkıyor bence de biraz mobil sürümden farkı var.

July 21, 2018

gncyglhn

" Buna benzer birşey oldu. " neden kabul edilmedi ? ? ?

August 13, 2015

Selcen_Ozturk

çünkü tamamen farklı bir şey. "Something like this happened"

August 13, 2015

gncyglhn

Teşekkür Ederim.

August 13, 2015

mizinamo

Anlamı farklı.

Senin cümlenin İngilizcesi "Something like this happened" olurdu.

August 13, 2015

gncyglhn

Teşekkür Ederim.

August 13, 2015

1043731154

"o böyle gerçekleşti." neden kabul edilmedi?

February 26, 2016

DanThePerf

böyle gerçekleşti neden olmuyor?

September 21, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.