Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"There are differences."

Çeviri:Farklar var.

3 yıl önce

9 Yorum


ozgrozer
ozgrozer

'Orada farklar var' doğru bir çeviri değil mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "there is.." ya da "there are..." zaten VAR demek. there ayrıca kullanıldığında "orada" anlamına gelir. Senin dediğin için "there are differences (over) there" demek gerekir

3 yıl önce

ozgrozer
ozgrozer

Anladım :)

3 yıl önce

Oulcan263251

Difference = fark Change = değişiklik

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Toplamlar var :D

1 yıl önce

damla833250

Son sorum... ☺

2 hafta önce

Finn531286

Değişiklikler var demiştim :(

2 yıl önce

FatihCimen1

There yalnız başında kullanıldığında "orada" anlamına geliyor. There are ve there is ise var anlamına geliyor. Doğrumudur ?

1 yıl önce

BeltingeSo

Ezel geldi aklıma

1 yıl önce