"Яблуко"

Переклад:An apple

August 13, 2015

7 коментарів


VolodymyrP11

"The" використовується коли вказується на конкретний предмет в розмові, ця машина, це яблуко, ці двері.


Taras35

А His, Her та інші ?


8wYG1

Я знаю що правильно писати(An apple)але я написала просто (Аpple)з крапкою у кінці і це було правильно!ЧОМУ?


nkovalchuk1

Тому що an Apple вживається тоді коли є текст ззаді або впереді.

а просто Apple вживається тоді коли немає тексту ззаду і впереді


xJkK3

Мабуть тому що нема різниці?....


wladislaw4

A деколи треба з артикльом An.Без нього це вже помилка


Erik606463

В мене правильно An apple

Learn English in just 5 minutes a day. For free.