"Яблуко"

Переклад:An apple

3 роки тому

25 коментарів


VolodymyrP11

"The" використовується коли вказується на конкретний предмет в розмові, ця машина, це яблуко, ці двері.

3 роки тому

CHRISTINA_21.12

0

8 місяців тому

Taras35

А His, Her та інші ?

9 місяців тому

8wYG1

Я знаю що правильно писати(An apple)але я написала просто (Аpple)з крапкою у кінці і це було правильно!ЧОМУ?

1 рік тому

xJkK3

Мабуть тому що нема різниці?....

1 рік тому

nkovalchuk1

Тому що an Apple вживається тоді коли є текст ззаді або впереді.

а просто Apple вживається тоді коли немає тексту ззаду і впереді

6 місяців тому

cEno920427

Подружися

1 рік тому

AndrewKho

Dd Zz As

8 місяців тому

wladislaw4

A деколи треба з артикльом An.Без нього це вже помилка

2 роки тому

Erik606463

В мене правильно An apple

1 рік тому

600R
600R

Мой клуб WR2V43заходите! Буду ждать!

3 тижні тому

eir21

Я пройшов тест цілих 15

3 роки тому

nkovalchuk1

молодець всім 4 тобі 5

6 місяців тому

13.09.03

а не може бути просто "apple"? Чому?

3 роки тому

Vasyl494756

Артикль не ставиться лише перед незлічуваними іменниками ( water, milk, look...) а перед злічуваними потрібно ставити або артикль A ( якщо слово починається на приголосну) або AN (якщо слово починається на голосну)

2 роки тому

MWeG4

Тут же, при зворотньому завданні, де треба написати англійською, "an apple" вважається помилкою, а "apple" - вірно

1 рік тому

OlesyaZhmur

може бути

2 роки тому

Stella931903

Я не зрозуміла, що я роблю не правильно

1 рік тому

Bukriy

"The apple", хіба так не можна? Я знала що цей артикль можна поставити всюди перед іменником!

3 роки тому

Milkho
Milkho

поставити можна, але в цьому курсі the перекладається як "цей, ця, це, ці". the apple - це яблуко

3 роки тому

Sasha700371

Ага

3 роки тому

OT4Y

На кожен варіант видає помилку. Виправте!!!

2 роки тому

Lada826921

Super

2 роки тому

Natalya541440

Їїїї'''''''''йґх'й''ййй'єйхйххйхйїйхйхйхйхй0йхйєйхцґйґфґфґЄфєййх0ууцззвжяжіжіжіжіізіхізіжіяжжізє як лм оп щзз

1 рік тому

nattfgacha

fdfffdccccccccccccccccccccc

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.