Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Яблуко"

Переклад:An apple

3 роки тому

6 коментарів


VolodymyrP11

"The" використовується коли вказується на конкретний предмет в розмові, ця машина, це яблуко, ці двері.

2 роки тому

8wYG1

Я знаю що правильно писати(An apple)але я написала просто (Аpple)з крапкою у кінці і це було правильно!ЧОМУ?

1 рік тому

xJkK3

Мабуть тому що нема різниці?....

1 рік тому

nkovalchuk1

Тому що an Apple вживається тоді коли є текст ззаді або впереді.

а просто Apple вживається тоді коли немає тексту ззаду і впереді

2 місяці тому

wladislaw4

A деколи треба з артикльом An.Без нього це вже помилка

2 роки тому

Erik606463

В мене правильно An apple

1 рік тому